MGYLSZ ISKOLAFOCI - SÚGÓ
Bevezetés
Belépés
Személytörzs
Versenytípus
Adatlap
Áttekintés
Jelszóváltás
Intézmény
Sportcsoport
Elérhetőség
BEVEZETÉS

A Magyar Gyermek Labdarúgó Szövetség 2008. szeptember 1-től koordinálja az 5-12 éves gyermek korosztályokban, a nevelési-közoktatási intézményekben (iskola, óvoda) és DSE-ben történő labdarúgó utánpótlás-nevelést, képzést és versenyeztetést. A széles közvélemény, a támogatók korrekt tájékoztatása érdekében fontos, hogy az érintettek bármikor láthassák a részt vevő intézményeket, értesüljenek a versenyek (körzeti torna) helyszíneiről és időpontjairól, a mérkőzés jegyzőkönyvekről, valamint egyéb a versenyeztetéssel kapcsolatos információkról. Azért, hogy a program irányítóinak, a résztvevőknek, a támogatóknak és az érdeklődőknek egyaránt reális képe legyen minderről, szükséges az adatok, a megtörtént események folyamatos, hiteles dokumentálása.

Fontos, hogy az egységes nyilvántartásnak köszönhetően pontos képet kapjon mindenki az iskolákban és az óvodákban foglalkoztatott gyermeklabdarúgók számáról.

Mindezek esélyt adnak arra, hogy a jelenlegi támogatókon túl további szponzorokat vonjunk be a Magyar Gyermek Labdarúgó Szövetség tevékenységébe.

Az MLSZ a versenyeztetéshez kapcsolódóan nyilvántartásainak nagy részét egy a weben futó programmal oldja meg. Ebből következik, hogy használni csak olyan helyen lehet, ahol az Internet elérés megoldott. Így az adatok bevitele és az információk lekérése egyetlen szerveren történik.

Internet böngészőnek az Explorert javasoljuk, nagy százalékban más böngészőkkel is fut, de azok teljes körű kompatibilitását nem tudjuk garantálni.

A programot csak regisztrált személyek használhatják. Minden regisztrált felhasználó más-más jogosultsággal rendelkezik. Jogosultságot a megyei labdarúgó-szövetség ügyintézői, a rendszert felügyelő képviselők, vagy a Magyar Gyermek Labdarúgó Szövetség központja adnak a regisztrált felhasználóknak.

A regisztráció lényegében azt jelenti, hogy a rendszerbe belépni kívánó személy az ügyviteli rendszertől kap egy egyedi azonosító számot, mely azután az MLSZ regisztrációs rendszerén belül végigkíséri mindaddig, amíg a rendszerben dolgozik (játékos, játékvezető, edző, intézmény képviselő, stb.).

A regisztrálás menete:

1. A dokumentálást végző felhasználók (megyei koordinátorok, körzeti szervezők, sportcsoportvezetők, intézmény képviselői, DSE elnökök) regisztráltatják magukat. A megyei koordinátorokat és a körzeti szervezőket a Magyar Gyermek Labdarúgó Szövetség központja, míg az intézmény vezetőit, a DSE elnököket a körzeti szervező regisztráltatja. A sportcsoportvezetőket az intézmény vezetői vagy a DSE elnökök rögzítik be a rendszerbe.

Az új belépő intézmények és DSE-ek a Magyar Gyermek Labdarúgó Szövetség központjától kapnak regisztrációs azonosító kódszámot.

Akinek már valamilyen korábbi tevékenysége miatt van a rendszer által adott azonosító kódja (… mert játékos, edző, játékvezető, ...stb.) annak nem kell újat kérni, Ő a meglévőt kell, hogy használja.

2. A megyei koordinátoroknak valamint a megyei labdarúgó-szövetség munkatársainak a rendszergazda a saját megyéjük feletti teljes jogosultságot engedélyez.

A körzeti szervezők a körzetükbe tartozó intézmények, DSE-ek (sportcsoportvezetők, sportcsoportok, gyermekek) adatai feletti jogosultsággal rendelkeznek. Az intézmény, DSE képviselői, valamint a sportcsoportvezetők saját adataik (Intézmény, személyes, gyerekek, sportcsoport) feletti jogosultsággal rendelkeznek a rendszerben.

Amikor a körzeti szervező egy intézményhez, DSE-hez rendel egy személyt - ezzel a rendszer felhasználójává válik az illető-, akkor az egyedi azonosító kódja mellé egy belépéshez szükséges jelszót is kap. Amennyiben az érintett már korábban is felhasználója volt a programnak, úgy Ő ekkor nem kap új jelszót, neki a régit kell használnia. Új felhasználók esetében első alkalommal automatikusan a felhasználó kódja lesz a jelszó is. Felhívjuk a felhasználók figyelmét, hogy az első belépéskor ezt a jelszót meg kell változtatni személyesebb, csak általuk ismert jelszóra, hogy mások ne tudjanak vele visszaélni (minimum 5 karakter, egyéb megkötés nincs).